Subject: FW: Rapla maakond, Kehtna vald, Kalbu küla passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, VT1925- projekti muudatuse taotlus
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Sun, 17 Dec 2023 13:42:32 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/23/169-7

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Karl-Eric Mäemurd <[email-masked]>
Sent: Friday, December 15, 2023 3:03 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Re: Rapla maakond, Kehtna vald, Kalbu küla passiivse
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, VT1925- projekti muudatuse
taotlus

Tervist,

siin on palutud Connecto lõik.

Heade soovidega

Karl-Eric Mäemurd

Noorem-projekteerija

AllSpark OÜ | www.allspark.ee <http://www.allspark.ee/>

+372 5693 4322 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Suur-Sõjamäe 50a, 11415 Tallinn

  _____

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 14, 2023 4:33 PM
To: Karl-Eric Mäemurd <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rapla maakond, Kehtna vald, Kalbu küla passiivse
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, VT1925- projekti muudatuse
taotlus

Tere

Tänan edastatud andmete ja selgituste eest.

Palun edastage teostusmõõdistus, mis kajastab ühendust ELA SA sidevõrku.

Palume, et teostusjoonis oleks allkirjastatud teostusmõõdistamise eest
vastutava pädeva isiku poolt.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Karl-Eric Mäemurd <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 12, 2023 1:11 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Rapla maakond, Kehtna vald, Kalbu küla passiivse
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, VT1925- projekti muudatuse
taotlus

Niisiis:

*	Soovime teada, kas ühendus ELA SA sidevõrku on teostatud?
Teostusjooniselt kajastub, et ühendus puudub.

See on teostatud, kliente on samuti liitunud, Connecto tegi seda nagu
projektis on trass näidatud. Kui vaja siis saame nende teostust näidata.

*	Teostusjoonisel pole kajastatud kõikides nn projekteeritud
lõpp-punktides (roosa ring) liitumiskappe C1925, mis projektiga oli
planeeritud, kas antud liitumiskapid on plaanis rajada? Või antud
asukohtadesse liitumiskappe ei rajata?

Liitumiskapid tulevad kui keegi liitub, nendesse kohtadesse, kus ei ole
kappi, aga on projekteeritud, on n-ö võimekus rajatud. Ehk siis kapp tuleb
kui keegi liitub nendelt kinnistutelt.

Heade soovidega

Karl-Eric Mäemurd

Noorem-projekteerija

AllSpark OÜ | www.allspark.ee <http://www.allspark.ee/>

+372 5693 4322 | [email-masked]

Suur-Sõjamäe 50a, 11415 Tallinn

  _____

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 12, 2023 10:00 AM
To: Karl-Eric Mäemurd <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rapla maakond, Kehtna vald, Kalbu küla passiivse
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, VT1925- projekti muudatuse
taotlus

Tere

Tänan edastatud materjalide eest.

Soovime veel infot, mis oli kajastatud allolevas kirjas:

*	Soovime teada, kas ühendus ELA SA sidevõrku on teostatud?
Teostusjooniselt kajastub, et ühendus puudub.
*	Teostusjoonisel pole kajastatud kõikides nn projekteeritud
lõpp-punktides (roosa ring) liitumiskappe C1925, mis projektiga oli
planeeritud, kas antud liitumiskapid on plaanis rajada? Või antud
asukohtadesse liitumiskappe ei rajata?

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Karl-Eric Mäemurd <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 12, 2023 9:43 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Rapla maakond, Kehtna vald, Kalbu küla passiivse
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, VT1925- projekti muudatuse
taotlus

Tervist,

siin on korrigeeritud teostus, ekslikult saatsin teile vale versiooni,
millel oli ainult GEORAMi joonestaja allkiri.

Vastused eelmise reede küsimustele.

*	Lisaks on kajastatud teostusjoonisel riigiteemaal reservtorud
survetugevusega 450N. Projekti andmetel tuli riigiteede maa-alal kasutada
kaitsetoru survetugevusega 750N.

Mikrotoru, mis reservtorus paikneb tagab juba survetugevuse 750 N.

Heade soovidega

Karl-Eric Mäemurd

Noorem-projekteerija

AllSpark OÜ | www.allspark.ee <http://www.allspark.ee/>

+372 5693 4322 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Suur-Sõjamäe 50a, 11415 Tallinn

  _____

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, December 11, 2023 11:17 AM
To: Karl-Eric Mäemurd <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rapla maakond, Kehtna vald, Kalbu küla passiivse
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, VT1925- projekti muudatuse
taotlus

Tere

Tänan edastatud materjalide eest.

Informeerime, et teostusjoonised peavad olema allkirjastatud
teostusmõõdistamise eest vastutava pädeva isiku poolt. Juhime tähelepanu,
et ka Anti Altküla´l puudub vastav pädevus Kutsekoja andmetel.

Lisaks juhtis Tiit Harjak tähelepanu riigitee nr 20151 äärde paigaldatud
kaabli sügavustele. „Kui viimase asukoha kohta teostusjoonisel esitatud
kaabli sügavused vastavad tõele, siis tuleb see lõik kaablist riigi
transpordimaal ümber ehitada (sügavamale paigutada).“

Saan aru, et teie poolt on esitatud vastava lõigu kohta fotomaterjalid.
Seega palume kajastada andmed üheselt ka teostusmõõdistusel.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Karl-Eric Mäemurd <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, December 8, 2023 4:34 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Rapla maakond, Kehtna vald, Kalbu küla passiivse
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, VT1925- projekti muudatuse
taotlus

Tervist,

ma edastasin ühe teise kirjavahetuse, mis seda samuti puudutab, teostus
allkirjaga manuses.

Tuleval nädalal oskan vastata teie küsimustele.

Heade soovidega

Karl-Eric Mäemurd

Noorem-projekteerija

AllSpark OÜ |  <http://www.allspark.ee/> www.allspark.ee

+372 5693 4322 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Suur-Sõjamäe 50a, 11415 Tallinn

  _____

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, December 8, 2023 2:45 PM
To: Karl-Eric Mäemurd <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Rapla maakond, Kehtna vald, Kalbu küla passiivse elektroonilise
side juurdepääsuvõrgu rajamine, VT1925- projekti muudatuse taotlus

Tere

Oleme projekti ning edastatud teostusjoonise läbi vaadanud ning palume
teostusjoonise ning projekti kohta lisaandmeid ja selgitusi.

*	Palume edastada teostusjoonised, allkirjastatult
teostusmõõdistamise eest vastutava pädeva isiku poolt.

*	Soovime teada, kas ühendus ELA SA sidevõrku on teostatud?
Teostusjooniselt kajastub, et ühendus puudub.

*	Teostusjoonisel pole kajastatud kõikides nn projekteeritud
lõpp-punktides (roosa ring) liitumiskappe C1925, mis projektiga oli
planeeritud, kas antud liitumiskapid on plaanis rajada? Või antud
asukohtadesse liitumiskappe ei rajata?

*	Lisaks on kajastatud teostusjoonisel riigiteemaal reservtorud
survetugevusega 450N. Projekti andmetel tuli riigiteede maa-alal kasutada
kaitsetoru survetugevusega 750N.

Palume materjalid ning selgitused edastada, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet